FAQ
Doporučujeme instruktážní video, jak objednat správný kláves (klikněte)
FAQ
Doporučujeme instruktážní video, jak objednat správný kláves (klikněte)
I. Co dostanu při nákupu?
W ceně nákupu jedné náhradní sady są zahrnuty wszystkie elementy potřebne k opravě i doplnění klávesnice:
• klávesa (u velkých kláves są občas kovové panty, które są również součástí balení),
• uchycení pod klávesu (plastový díl spojující klávesu z klávesnicą),
• gumička.
• klávesa (u velkých kláves są občas kovové panty, które są również součástí balení),
• uchycení pod klávesu (plastový díl spojující klávesu z klávesnicą),
• gumička.
II. O co se jedná s těmi různými úchyty?
Existuje mnoho druhů uchycení. Ve zdánlivě identických klávesnicích mogą być využívány různá řešení, která nejsou se sebou kompatibilní. Aby klávesa seděla, zvolený úchyt musí být stejný jako ve Vaší klávesnici.
III. Jak najít příslušnou klávesu?
Metoda 1:
Vyberte model svého notebooku z stromu kategorií. Nejprve vyberte značku svého notebooku, poté model a řadu (tyto informace najdete na zařízení). Budete přesměrováni na stránku zobrazující typy klávesnic používané v tomto modelu.
Metoda 2:
Zadejte model svého zařízení do vyhledávacího pole na hlavní stránce. Po kliknutí na "hledat" se zobrazí dostupné modely. Pod vyhledávacím polem najdete tlačítko Jak používat vyhledávač? s informacemi o tom, jak správně zadat model.
Metoda 3:
Kontaktujte nás prostřednictvím kontaktního formuláře. Pošlete nám fotografii prázdného místa, kde klávesa byla, a sdělte nám model zařízení, abychom mohli vybrat správnou klávesu.
Vyberte model svého notebooku z stromu kategorií. Nejprve vyberte značku svého notebooku, poté model a řadu (tyto informace najdete na zařízení). Budete přesměrováni na stránku zobrazující typy klávesnic používané v tomto modelu.
Metoda 2:
Zadejte model svého zařízení do vyhledávacího pole na hlavní stránce. Po kliknutí na "hledat" se zobrazí dostupné modely. Pod vyhledávacím polem najdete tlačítko Jak používat vyhledávač? s informacemi o tom, jak správně zadat model.
Metoda 3:
Kontaktujte nás prostřednictvím kontaktního formuláře. Pošlete nám fotografii prázdného místa, kde klávesa byla, a sdělte nám model zařízení, abychom mohli vybrat správnou klávesu.
IV. Jak zjistit dostupnost kláves?
Po výběru modelu a určení typu uchycení – se ukáží klávesnice, které jsou na skladě a které jsou vybaveny stejným typem uchycení shodným z Vaší klávesnicí. Klávesy přemalované na bílo nejsou na skladě.
V. Jsou klávesy nové?
Většina kláves pochází ze sekundárního trhu – takže některé egzempláře mohou být poznamenány stopami po jejich používání. Všechny fotky zveřejněné na stránce představují klávesnice ze kterých jsou získávány klávesy. Jejich faktický stav je viditelný na fotkách.
VI. Kdy budou doručeny objednané produkty?
VII. Jak jsou odesílané klávesy?
Klávesy jsou baleny do bublinkových fólií a odesílané v obálkách.
VIII. Je možnost koupit klávesu, která není na seznamu?
Jestliže klávesnici nenajdete na seznamu – můžete využít kontaktního formuláře. K formuláři přiložíte:
• fotku klávesnice,
• fotku prázdného místa po klávese,
• uvedete nebo popíšete model klávesnice (v míře možností).
Existuje velká pravděpodobnost, že v našich zásobách najdeme příslušnou klávesu.
• fotku klávesnice,
• fotku prázdného místa po klávese,
• uvedete nebo popíšete model klávesnice (v míře možností).
Existuje velká pravděpodobnost, že v našich zásobách najdeme příslušnou klávesu.
IX. Lze poškozenou klávesu nebo uchycení opravit?
Bohužel to nelze. Vylomené díly jsou příliš malé na to, aby je bylo možno slepit.
X. Jaká je cena zásilky při nákupu většího množství kláves?
Náklady na dopravu jsou bez ohledu na množství objednaného zboží vždy stejné, v souladu se záložkou zásilka.
XI. Mohu dostat fakturu VAT?
Ke každé objednávce přikládáme fakturu VAT.
XII. Mohu si klávesy vyzvednout osobně?
Bohužel takovou možnost vylučujeme, všechny klávesy jsou vysílany zákazníkovi a platby musí být uskutečněny na firemní konto.
XIII. Mam klávesnici s regionálním rozložením kláves (německé, dánské, italské itp.) je šance koupě klávesy s netipickým písmenkem?
Ke každému modelu jsou přiloženy fotky klávesnic v regionálním rozložení kláves které máme k dispozici, pokud jste nenašli příslušnou klávesu, tak nás prosím kontaktujte, je šance, že se nám je přeci jen podaří spárovat.
XIV. Jak můžu zaplatit za nákupy?
Pro pohodlí a rychlost služby nabízíme nejoblíbenější formy platby, čili tradiční převody, Skrill a také PayPal.
XV. Co jestli si vyberu špatnou klávesu? Mohu ji vrátit?
Samozřejmě, pokud si zakoupíte špatnou klávesu nebo s ní nejste spokojeni, lze ji vrátit nebo vyměnit v době 14-ti dnů ode dne vyzvednutí zásilky. V těchto případech je vrácení na náklady zákazníka. Aby klávesa byla uznána jako nepoškozená, musí být v originálním balení. Pokud klávesy poškodíte, nebude uznána jako zpět.
KONTAKT